Zaterdag weer geopend vanaf 09:00 uur

Dermatologen zweren bij Dermalogica!

DERMALOGICA & HUIDVERBETERING

Nieuwe, effectieve formules die leiden tot huidverbetering, yes please.

Niets zo lekker om om de zoveel tijd een gezichtsverzorging in te plannen. En al zal je niet altijd bewust zijn van de producten die gebruikt worden tijdens de behandeling. Het Amerikaanse huidverzorgingsmerk Dermalogica is al jaar en dag de eerste keuze van professionele schoonheidsspecialisten overal ter wereld en hun klanten. Jij en ik, maar ook zeker beroemdheden als Charlize Theron die fan is van de Dermalogica Power Rich-formule of Gwyneth Paltrow die niet zonder haar Skin Smoothing Cream kan.

Pionier

Het eerste waar je aan denkt als je aan Dermalogica denkt zijn wellicht de blauwe en witte kleur van de verpakking, toch? De verpakkingen zijn niet ontworpen om bij je badkamer te passen. En dat is niet zomaar. Dermalogica kiest liever om te streven naar een gezonde en mooie huid voor iedereen en verleidt niet door mooie verpakkingen, maar besteed z'n tijd liever aan het uitdenken van nieuwe, effectieve formules die leiden tot huidverbetering. Het merk dat al sinds 1986 pionier is op gebied van huidverzorging, heeft ook een grondlegger, jawel. Jane Wurwand, de skin therapist opgeleid in Engeland en totaal onbekend met de Amerikaanse wereld van "beauty therapists", kwam tot de ontdekking dat vervolgopleidingen voor gezicht- en lichaamsbehandelingen niet bestonden in de Verenigde Staten. Daarom begon ze een opleidingsschool in Californië onder de naam The International Dermal Institute (IDI), waar gediplomeerde schoonheidsspecialisten hun kennis konden vergroten en zo konden concurreren met andere skin therapists. Huidverbetering en een gezonde huid boven beauty en glamour stellen in Hollywood, was in die tijd een gewaagde zet. Vandaag de dag wordt het IDI gezien als de top voor postgraduate opleidingen op het gebied van gezicht- en lichaamsbehandelingen. Terugkerende reacties op Dermalogica? De producten bevatten geen ingrediënten als minerale oliën, lanoline, chemische kleur- en geurstoffen en dat merk je. Nog een belangrijke factor is dat de producten van Dermalogica niet getest zijn op dieren en ze worden alleen verkocht via instituten waar door Dermalogica opgeleide professionele huidexperts werken. What's not to love.

Ken jij jouw huid?

Net zoals je je eigen lichaam moet kennen om de best mogelijke look neer te zetten, is ook je huid van binnen en van buiten kennen essentieel bij het aanbrengen van de juiste producten. What to do? De eerste stap daartoe is een bezoek aan een professionele huidexpert en het ondergaan van een Face Mapping®, die ze bij diverse Nederlandse instituten aanbieden. Aan de hand van deze analyse kan precies in kaart worden gebracht welke verzorging het meest geschikt is voor jouw huid.

Nieuwste lanceringen

Het merk staat niet stil en lanceert geregeld nieuwe serums, peelings of maskers. Deze drie zijn de nieuwste lanceringen van Dermalogica.

BioLumin-C Serum

Het nieuwe BioLumin-C Serum combineert een ultrastabiel Vitamine C complex met geavanceerde biotechnologie, waardoor het de van nature krachtige werking van Vitamine C brengt op de plek waar die het hardste nodig is.

Rapid Reveal Peel

Deze Rapid Reveal Peel geeft een kickstart aan je celvernieuwing om de daaronder liggende frisse, stralende huid te onthullen. Groot voordeel van deze professionele peeling voor thuis is dat het resultaat geeft zonder hersteltijd.

Sound Sleep Cocoon

Deze nachtgel-crème Sound Sleep Cocoon optimaliseert het nachtelijk herstel van de huid dankzij actieve ingrediënten die in synergie werken met het biologische ritme van de huid. De formule hydrateert, verheldert en zorgt voor een stralende huid.

bron: vogue.nl